Reklamační list
Reklamační podmínky
- Reklamované zboží můžete vrátit na našem obchodě na adrese Zahradní 259, Žilina okr. Kladno nebo na pobočce v Zábřehu (nám. Osvobození 14)
- Reklamované zboží též můžete poslat v dostatečném obalu a s kompletním příslušenstvím a příjmovým dokladem na adresu HS-Choppers s.r.o., Zahradní 259, Žilina, 273 01
- Společně s reklamovaným zbožím vždy vyplňtě reklamační list, který naleznete na našich stránkách (viz výše) a zašlete ho společně s originálem účtenky / faktury.
1. Je-li zboží poškozené při převzetí
Při přebírání zboží od přepravce zásilku vždy pečlivě zkontrolujte. Když se zboží jeví jako poškozené, zásilku nepřebírejte a vraťte ji zpět přepravci.
Nebylo-li zboží dodáno kompletně nebo neodpovídá-li popisu, vyplňte prosím reklamační formulář a s ním kontaktujte naše pracovníky pro upřesnění dalšího postupu.
2. Jak postupovat
V první řadě je potřeba vyplnit reklamační formulář a uvést co nejvíce upřesňujících informací. V případě nejasností, zda se jedná o vadu či nikoli, kontaktujte náš servis pro bližší upřesnění. V případě, že se rozhodnete nám zboží zaslat zpět k opravě přiložte prosím příjmový doklad a reklamační list. Bez výše uvedených dokladů nemusí být reklamace přijata.
3. Reklamační lhůta
Jste-li spotřebitel, Vaše reklamace bude vyřízena do 30ti dnů od obdržení kompletní dokumentace a všech součástí zboží.
Nejste-li spotřebitel, budeme se snažit Vaší reklamaci vyřídit v nejkratší možné době.
Náklady spojené s dopravou zboží Vám budou uhrazeny, bude-li reklamace uznána za oprávněnou (nebude se jednat např.: o závadu způsobenou chybnou montáží, mechanickým opotřebením, snahou napasovat díl na nevhodný motocykl apod.) a bude-li možné doložit přiměřenou výši nákladů spojených s přepravou zboží.
4. Neopravitelná závada
Pokud nebude možné zboží opravit bude vám poskytnut nový kus nebo Vám budou vráceny peníze.
Oprávněnost Vaší reklamace bude posouzena na základě Vámi dodané dokumentace.