+420 606 650 250

hs-choppers@volny.cz

Reklamační list

Reklamační podmínky

  • Reklamované zboží můžete vrátit na našem obchodě na adrese Zahradní 259, Žilina okr. Kladno nebo na pobočce v Zábřehu (nám. Osvobození 14)
  • Reklamované zboží též můžete poslat v dostatečném obalu a s kompletním příslušenstvím a příjmovým dokladem na adresu HS-Choppers s.r.o., Zahradní 259, Žilina, 273 01
  • Společně s reklamovaným zbožím vždy vyplňtě reklamační list, který naleznete na našich stránkách (viz výše) a zašlete ho společně s originálem účtenky / faktury.

1. Je-li zboží poškozené při převzetí

Při přebírání zboží od přepravce zásilku vždy pečlivě zkontrolujte. Když se zboží jeví jako poškozené, zásilku nepřebírejte a vraťte ji zpět přepravci.

Nebylo-li zboží dodáno kompletně nebo neodpovídá-li popisu, vyplňte prosím reklamační formulář a s ním kontaktujte naše pracovníky pro upřesnění dalšího postupu.

2. Jak postupovat

V první řadě je potřeba vyplnit reklamační formulář a uvést co nejvíce upřesňujících informací. V případě nejasností, zda se jedná o vadu či nikoli, kontaktujte náš servis pro bližší upřesnění. V případě, že se rozhodnete nám zboží zaslat zpět k opravě přiložte prosím příjmový doklad a reklamační list. Bez výše uvedených dokladů nemusí být reklamace přijata.

3. Reklamační lhůta

Jste-li spotřebitel, Vaše reklamace bude vyřízena do 30ti dnů od obdržení kompletní dokumentace a všech součástí zboží.

Nejste-li spotřebitel, budeme se snažit Vaší reklamaci vyřídit v nejkratší možné době.

Náklady spojené s dopravou zboží Vám budou uhrazeny, bude-li reklamace uznána za oprávněnou (nebude se jednat např.: o závadu způsobenou chybnou montáží, mechanickým opotřebením, snahou napasovat díl na nevhodný motocykl apod.) a bude-li možné doložit přiměřenou výši nákladů spojených s přepravou zboží.

4. Neopravitelná závada

Pokud nebude možné zboží opravit bude vám poskytnut nový kus nebo Vám budou vráceny peníze.

Oprávněnost Vaší reklamace bude posouzena na základě Vámi dodané dokumentace.

Přejít nahoru